mieltsin käyttäjän "mararack" alias
Tasa-arvo/equilibrium ei liene mikään luonnonlaki, jota planeetta tavoittelee. Eläinkunnassa ei ainakaan aina ole ollut. Vaan eriarvoa on riittänyt. Sen sijaan femmarit ja muut puusilmät hamuavat huonommuudentunnon ja händikäpin kautta ennen muuta tosiasiallisesti vaan valtaa. Sopivanlaisen vallan hakeminen lienee näin ollen yksi universaaleja eliökunnan manifestaatioita. Femmarit eivät ole olleet järin jaloja.
Anna arvio
Raportoi määritelmä
Kiitos! Käymme raportin läpi mahdollisimman pian.
Uusin: "" —
Katso myös