Urbaani Sanakirja
VäIiIyönti · 21.6.2026

mieltsin käyttäjän "mararack" alias

Tasa-arvo/equilibrium ei liene mikään luonnonlaki, jota planeetta tavoittelee. Eläinkunnassa ei ainakaan aina ole ollut. Vaan eriarvoa on riittänyt. Sen sijaan femmarit ja muut puusilmät hamuavat huonommuudentunnon ja händikäpin kautta ennen muuta tosiasiallisesti vaan valtaa. Sopivanlaisen vallan hakeminen lienee näin ollen yksi universaaleja eliökunnan manifestaatioita. Femmarit eivät ole olleet järin jaloja.

Anna arvio

Raportoi määritelmä

Kiitos! Käymme raportin läpi mahdollisimman pian.

Uusin: "" —

Kirjaudu sisään kirjoittaaksesi kommentin.

Ei vielä kommentteja.